نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۸ شهریور ۹۶

چهارشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۱۴ ب.ظ

۱. رابطه خفن و عالی با شوهری [Rawr:دی] 

۲. من عااااشق وسایل حمومم ـم [- شامپو ضد شوره Clear زنونه که واقعا عالیه ینی بعد بیس جور مدل مختلف امتحان کردن میتونم بگم بهترین بوده! - نرم کننده Ave که اگه نبود من بودم و کوهی از موی اضافه که لای موام گره میخورد - ماسک موی داخل حموم loreal که عاااشق بوش ـم .. وقتی میزنی میخوای همش مواتو بریزی رو صورتت بو کنی - صابون TCC که پوستو قشنگ تمیز میکنه چربیشو میبره کامل - ژل روغن فیروز که برا بعد حمومه و قشنگ پوست ادم و نرم و مرطوب میکنه و نمیذاره خشکه بزنی بعد حموم - شوینده بانوانم که کمک میکنه ph میزون شه و مریضیای مختلف زندگی مشترکو جلوشو میگیره] [فقط یه لوسیون بدن خوب خوشبو باس پیدا کنم ست ـم کامل شه دیگه]

۳. شیر کاکایو و کیک شکلاتی ♥


  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۲)

آره عالیه و بعدشم کلی نکته مثبت داری که بخونیشو و کیف کنی
نمیدونم فکر کنم قابلیتای این محصول ناشناخته مونده :دی
پاسخ:
آره واقعا
ایشالا انقلاب کنن تبلیغش زیاد شه بریزن تو بازار مام فیض ببریم:دی
به به عجب پست مفیدی
ی لوسیون موی بعد حموم هم لورآل داره که عااالیه ولی من دیگه گیرم نمیاد
پاسخ:
دیگه عشق بهشون داش خفم میکرد:دی .. خیلی خوبه این نکات مثبت خدایی .. مثن من اونروز تو وبلاگت یاد استخر اینا ک افتادم خیلی حال کردم دلم لک زد برا آب تنی
چراا؟ محصولاتش ک راحت وارد ایران میشه

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.