نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۱۱ شهریور ۹۶

شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۲۴ ب.ظ

۱. رفتم آرایشگاه آینه کردم ^_^ [حنا گذاشتن دوس جونو عه نزدیک دیدم دوس داشتم]

۲. پیتزا قارچ و گوشت نرم و خوشمزه .. ارزون بودا ولی عالی بود و همه چیش به اندازه و پر پنیـــــــر [کیف کردم از هر گازش که خوردم:آب دهن]

۳. یه متقاضی مامانشو فرستاده بود خواسگاریم .. گفتم دیر اومدی عزیزم، خوبا زود میرن:))

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۳)

  • مریــــ ـــــم
  • :))))
    من نمیفهمم چه جکمتیه

    پاسخ:
    حکمت الهی، صفحه ۱۲۷:دی
    این قضیه سوال از مادرشوور تهشه دیگه
    من نادم و پشیمانم که چرا هیچوقت با مادرشوهر عیاق نشدم برم روضه ای، سفره ای ...
    قیافه ش باید خییلی دیدنی باشه
    تصورشم آدمو قلقلک میده خخخ
    پاسخ:
    اره خیلی .. ادم ی حس غروری داره .. که خواسگار داشتماااا ولی دیگه لطف کردم عروستون شدم:))
    آخ آخ پس در مورد تو هم فکر کردن کسی نمی گیرتت خخخخ
    من ی بار خواستگار داشتم محل کار
    اونقدر خودمون خندیدیم اومدم واسه همسرجان هم تعریف کردم آقو یک حرررصی خورد یک کیفی ما کردیم :))))
    پاسخ:
    اره دیه شبیه این رو دست مونده هام منم:دی
    میگفتی اونا گناه ندارن ک .. وقتی یه کوه جذابیتو میبینن پا پیش میذارن:))
    منو یبار تو مهمونی از مادرشوهرم سوال میپرسیدن راجبم برا خواسگاری .. احساس غرور بعدش خیلی خفن بود:دی

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.