نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۲۴ شهریور ۹۶

جمعه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۷:۴۲ ب.ظ

۱. هویج پلو خوب بود [چون شکرش کم بود .. اگه طبق دستور میریخ خوب نبود]

۲. بالاخره عزمم و جزم کردم و یه بولت جورنال شروع کردم .. امیدوارم بم انگیزه بده تا وقتای خالیمو [که زیادم هست] با چیزای مفید تری پرکنم

۳. تو حموم رقصیدم برا خودم 

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۵)

  • مریــــ ـــــم
  • همینه
    از هرکی بدم میومد ازم خوشش میومد
    و بلعکس
    :|
    پاسخ:
    بسوزه پدر مثلث عشقی:دی
  • مریــــ ـــــم
  • :))))
    متنفرم از هویج پلو
    :|
    پاسخ:
    هویج پلو دوستت داره ولی:دی
  • کوچه دوازدهم
  • من به آسپارتام حساسیت دارم .
    بدون قندم تلخ میشه خوب نیست ...
    اون شیرینی های طبیعی هم خیلی گرونه
    پاسخ:
    خب دیگه پ با این اوصاف فق میمونه پرهیز غذایی 
  • کوچه دوازدهم
  • من با غذای شیرین مشکل دارم متاسفانه . وگرنه اعتیاد دارم به شیرینی جات و هله هوله . مخصوصا توی کشوری زندگی می کنم که مقاومت در برابر شیرینی جات و هله هولش واقعا سخته !
    پاسخ:
    ازون بدون قنداش میشه گرفت که هم خورد و لذت برد هم مریض نشی
  • کوچه دوازدهم
  • هویج پلو به علت شیرینیش اصلا خوشم نمیاد . اصولا از عذاهای شیرین خوشم نمی اد
    ولی از شیرینی جات خوشم میاد.
    پاسخ:
    اره اینم اگه طبق دستور درس میشد خیلی شیرین میشد ولی کم شکر بود برا ما
    من کلا شیرینی جات چی بشه برم سراغشون .. با چیزای ترش بیشتر خوشم

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.