نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۳۱ شهریور ۹۶

جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۴۲ ب.ظ

۱. ذوق شروع کردن دفترمو دارم .. و تو سرم حسابی شلوغه [هرچنوخ باس بشینم ببینم با زندگیم چند چندم] [دلم میخواد چارتا مقاله خوب بخونم .. راهکار پیدا کنم .. بدونم با وقتام چی کنم .. چجوری زندگی مفیدتری میتونم داشته باشم]

۲. زوتوپیا رو دیدم با خواهرجان و دوس داشتم .. مخصوصا صدای این روباهه رو:دی [jason bateman]

۳. خورشت کرفس + آب دوغ خیار

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۵)

حتما حتما:)
پاسخ:
♥♥
مرسی مرسی هم بابت توضیح هم این که بر دانشمان افزودی
ی سرچی کردم
خیلی برای نظم دادن به کارها و فکرها خوبه :)
پاسخ:
خواهچ خواهچ:Blush 
باز توام اگه چیز به درد بخوری دریافتی بم بگو .. مرسی ♥
  • مریــــ ـــــم
  • اخلاقات منو یاد یکی از دوستام میندازه
    همینقد مث تو پر انرزیه
    پاسخ:
    مرسیییی^_^ .. ملومه ک دوست با کمالاتیه اصن:-":دی
    چی هس اصن b.j؟؟
    سرچ کنم آشنا شم

    هاان فکر خوبیه
    میگم بهش حتما :)
    پاسخ:
    ی جور روش کد گذاریه میشه گفت ..bujo هم سرچ کنی میاره
    کاربردیه چون سریعه .. اونجوریم ک تو چنتا مطلب خوندم راجب productivity نوشته بود خیلی لیست روزانه بلند بالا درست نکنین و اهدافتونو کوچیک کنین ولی تمرکزو بالا ببرین واس همی بنظرم bujo روش خوبیه واس برنامه ریزی کردن
    منم باید ی دفتر درست کنم برای تمرینام و ..
    فعلا فقط دفترشو تهیه کردم که اونو هم در واقع پسرجان بهم بخشیده :دی
    پاسخ:
    این bullet journal ـو من خیلی خوشم اومد ولی هنوز راضیم نمیکنه
    ینی کمک میکنه حواسم باشه ی تایمی از روزو بذارم برا برنامه ریزی و یادم میندازه باید با زندگیم یه کاری بکنم ولی هنوز اون کاره رو پیدا نمیکنم .. حس میکنم خیلی هنوز باید تو این زمینه بخونم .. ولی مطمئن نیسم .. ینی میترسم فق بخونم ولی به عمل نرسونم 
    بده اولش برات بنویسیه یه جمله امیدوارکننده که اسمش بشه کادو:دی

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.