نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۱۵ مهر ۹۶

شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۲۳ ب.ظ

۱. صب دوتا گربه و نصفی رو ناز کردم .. کلی چسبید ^_^ .. اون کوچیکه انق خودشو میکشید پر و پاچم دلبری میکرد ^_^ + گوش دادن به things i do از north

۲. رابطه عالی با شوهری [:وشی بازی][:کبود]

۳. مدیریت به دوس جون گفته بود یه دوست دیگتم معرفی کن که مث پشمال فرز باشه و اینا بعد کلی تعریفمو کرده بود + یه متقاضیم بم گف شما خیلی سریع کار راه میندازین [:خودشفتگی:دی]

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۵)

  • مریــــ ـــــم
  • من نمیدونم چرا اصلاااا دوس ندارم دست به گربه بزنم
    :|
    اصلاا هاا
    پاسخ:
    من خواهر خودمم فراریه ولی من اصن عشق جک و جونور دارم:دی
  • نیــ روانا
  • البته سر کار هرچی فرز باشی کار بیشتر میریزن سرت
    ولی تهش حس خوبیه که کار ی سری رو راه انداختی و نون حلال بردی سر سفره اهل و عیال :))
    پاسخ:
    اره اساسش همینه ولی خدارو شکر من تا اینجا از کار اضافه قصر در رفتم:))
    خداقوت پهلوان:))
  • حصار آسمان
  • نزدیک 10 سال پیش به یه گربه ای یه مدت غذا میدادم

    هفته قبل بازم دیدمش. فکر نمیکردم منو بشناسه ولی شناخت!

    خرگوش که از گربه خیلی حافظه ش بهتره
    پاسخ:
    الهی .. منم بچه بودم صبا ک منتظر سرویس مدرسه که میشدم یه گربه بود میومد پیشم بش لقمه نون پنیر میدادم
     ولی خب عمر خرگوش فک کنم کوتاه تره
  • دلنوشته های یک اردیبهشتی
  • گربه خیلی دوست دارم!!
    دنبال شدید ما را هم دنبال کنید...
    پاسخ:
    به قول این دختره توی مینیون ـا it s so fluffy i m gonna diiiiiie
    مرسی .. وبلاگ خوبی دارید ولی تو فاز مطالبی نیس که دنبال میکنم
  • حصار آسمان
  • دو تا و نصفی
    :)))
    پاسخ:
    آره دیه یکیش که کوچول بود:دی

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.