نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۱۹ آبان ۹۶

جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۴۱ ب.ظ

۱. انیمه your name ـو دیدم و چقد حس fantasy بودنشو دوس داشتم [ god save japan for all of these beautiful animes]

۲. هویج پلو + نودل

۳. ناخونمو .. دستمو .. دوس دارم

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۲)

  • مریــــ ـــــم
  • اخه هویچ پلو؟؟
    پاسخ:
    اوم 
    این جا به گونه ای مینویسید که هر کی نشناسه شما رو به راحتی با خوندن این مطالب روزانه میتونه سیر تا پیاز زندگیتونو بفهمه
    پیشنهاد میکنم encapsulation رو در مطالبتون رعایت کنید
    پاسخ:
    خب قاعدتا بخوام سه تا نکته مثبت هر روز معمولیمو بنویسم انگار دارم زندگیمو تعریف میکنم [فقط خوبی و خوشیاش البته نه درد و غمش]
    ولی خب به نظرتون فک میکنم .. سعی میکنم زبونشو شخصی تر کنم

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.