نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۲۶ آذر ۹۶

دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۶، ۰۷:۴۹ ق.ظ

۱. رینگ و لاستیکش خیلیم خوف شد [قربونت برم انق خودتو برام من لوس میکنی خو آخه .. فدا یه تار موت][از این به بعد همه هزینه ها برا توئه:دی][عملیات لاستیک کشی با اعمال شاقه:دی]

۲. سوپ جو

۳. شور کلم / کلم شور خریدم

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۴)

  • مریــــ ـــــم
  • واسه من اینطوری بود

    پاسخ:
    از بیخ و بن عامل فسادو کندم دیگه:دی
  • مریــــ ـــــم
  • این قسمت پایین که نوشته پست الکترونیک برای عموم..... ادامش اومده روی گزینه ارسال
    که سخت میشه ارسال کرد
    اون قسمت پست الکترینیک بالاهم اومده روی عکس پروفایل
    یادمه قبلناهم با گوشی یه بار اومد که اونجا اصلاااا نتونستم برات کامنت بذارم
    پاسخ:
    نمیدونم مشکلش چیه .. الا همو قبلیو میذارم
  • مریــــ ـــــم
  • پی سی چیه؟
    من با کامپیوترمیام
    پاسخ:
    همون کامپیوتر .. اخرین بار من با کامپیوتر اومدم اوکی بود ک .. مشکلش الا چیه؟
  • مریــــ ـــــم
  • قالبت برا من خوب نمیاد
    چرا؟
    پاسخ:
    عه چرا؟ با گوشی یا پی سی؟

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.