نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۲ دی ۹۶

شنبه, ۲ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۱۵ ب.ظ

۱. Bonding time + زود از کار زدم بیرون

۲. رفتیم قفس برا عروس هلندیا بگیریم که جناب همسترم یهویی گرفتیم:دی [برا اسمش بین قرتی و پشمک شک داشتم گذاشتمش رامون کاخال:دی][یادم رف جنسیتشو بپرسم ولی اگه ماده باشه رامونا صداش میکنم][BEST HUSBAND EVER]

۳. فیلم دیدن با شوهری [animal]

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۳)

  • نیــ روانا
  • اصلا عااااشق اسم رامون کاخال شدم
    ی سوال فضولانه
    عروس هلندی قیمتش چه حدودیه؟
    جایی که خریدی خبر داری ارسال به شهرستان واینا داره یا نه؟

    پاسخ:
    اینجا ک طرفدارش کمه:دی
    ببی اینارو ما دوست برادر شوهرم خودش عشق پرنده ایناس اینارم همیجو رفاقتی داده و حساب کرده مثن .. فروشنده نیس ک ارسال اینا کنه ولی رنج قیمتش همو ۲۵۰ تا ۳۰۰ ـه
    من خودم دلم میخواس طوطی خورشیدی بگیریم .. عکساشو نگاه کن خیلی خوشگله .. یه جفتشو یه مغازه قیمت کردم یکو پونصد بود
    بعد از شهر دیگه نگیری بنظرم خیلی بهتره چون تو پروسه جا ب جایی خیلی بهشون استرس وارد میشه 
  • مریــــ ـــــم
  • چه شکلی هستن؟
    پاسخ:
    عروس هلندیا دوتا ازون طوسیای لپ نارنجین .. الا پیش برادرشوهرن نیسن ازشون عکس بذارم ولی عکس همسترو میذارم
  • نیــ روانا
  • عکسشونو بزار ببینیمشون خو ^_^
    پاسخ:
    الا عروس هلندیا پیش برادر شوهرمن نیسن عکسشونو بذارم ولی عکس همسترو میذارم تا اونا ـم بیان^_^

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.