نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۲۲ بهمن ۹۶

يكشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۳۴ ب.ظ

۱. بازی کردن و فوتبال با مهیار 

۲. ماهی خوشمزه [من عااااشق غذاهای دریایی ام :دادماس:دی] + بادمجون فلفلی

۳. دختردایی جان بم ازین دونه ها که میزنن رو لاک کادو داد

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۲)

  • نیــ روانا
  • من دوستم ی دمنوش هفت میوه از آلمان برام آورده بود خیلی عالی بود دلم ازونا میخواد
    پاسخ:
    خو چی بود میوه و ایناشو نمدونی؟ ک بخری مثن ازین جا
  • نیــ روانا
  • نزدیکای خونه ی فروشگاه هس که از ویترینش هیییچی پیدا نیس ولی تابلو بالاش وشته نیوشا که میگن همین جاست
    پستتو که خوندم گفتم ایول پس دمنوش و اینا داره
    امروز با کلی طرح شکموانه رفتم سراغش
    رفتم داخل دیدم شیرینی فروشیه :/
    پاسخ:
    کلید اسرار این قسمت: شکمو:))
    دمنوشاش میگن خیلی موثره .. من بستم برسه تست کنم میام اثارشو میگم
    خانومه مشاورش میگف وانیلیاش مزه کیک میده برا پوستم خوبه ولی اشتهاتم زیاد میکنه .. دلم میخواد اوناشو زودتر تست کنم:دی

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.