نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۷ فروردین ۹۷

سه شنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۱۲ ب.ظ
۱. Bonding time [- پیش مردای دیگه یه حس عجیبی دارم ولی پیش تو احساس امنیت دارم احساس آرامش دارم] + خدایا خیلی شکرت بخاطر شوهری که بهم دادی .. اینو مینویسم که یادم نره چقد به فکرمه که یادم نره چقد دوسش دارم .. خدایا مرسی بابت درکی که تو رابطمون هرروز بیشتر میشه .. خدایا شکرت ♥
۲. ماهی خوشمزه+ کباب تابه ای + چایی وانیل و دارچین با مافین شکلاتی
۳. تو خیابون راه میرفتم بعد این دونه های درختا که برای تولید مثل ول دادن تو هوا مث این فیلم ژاپنیا دورم به پرواز درومدن .. رویایی بود^_^
  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۴)

  • گرافیست ارشد
  • بابت این مطلب خوب و این که مارو دنبـال می کنید :)
    پاسخ:
    :)
    خوشبخت باشید و بمانید:)
    پاسخ:
    ممنون .. همچنین:)
  • گرافیست ارشد
  • بسیار عالی :)
    ممنون جناب پشمالو! 🌹🌹
    پاسخ:
    :)
    خواهش ولی بابت چی؟:)
  • مریــــ ـــــم
  • خداروشکر.خوشحالم که زوج خوشبختی هستید
    امیدوارم منم روزی همینجوری خداروشکرکنم.از ته ته دلم
    پاسخ:
    انشاالله عزیزم .. انشاالله یه زندگی پر صفا و آرامش داشته باشی :)

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.