نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۱۳ فروردین ۹۷

دوشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۵۲ ب.ظ

۱. یه برنامه ریختم [وبدونی]

۲. نودل 

۳. یه سری کمیک جدید تو tapastic فالو کردم که آرت استایلشونو خیلی دوس دارم

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۵)

  • مریــــ ـــــم
  • دقیقا پولای خوراکیاتونو جمع کنین قول میدم سال دیگه برین امستردام برای نوروز
    :|
    پاسخ:
    میدونم میدونم -_-
    امسال قصد اصلاح دارم -_-

    اوهوم. بهش فکر کن، بعدم اگه وبو زده زودی منو خبر کن که دنبال کنم :)
    علاقه مندم به اینجور مطالب :)

    :))
    پاسخ:
    چش حتما:)
    منم با نیروانا موافقم :)

    مرسی مرسی. جاست فور می بوده پس :ذوق :))
    پاسخ:
    اوکی پ حتما جدی تر بش فک میکنم:)

    کف و خون حتی:))
    ی وبلاگ دیگه بزن و توش فقط اپ و گیم و کمیک و انیمیشن معرفی کن
    ظرفیتاشو قشنگ داری
    پاسخ:
    خیلی خودمم بش فک کردم .. ولی ی استانداردی مدنظرمه برا همچی وبلاگی [همون چیزی که خودم انتظار دارم] که پشتکارشو فلن تو خودم نمیبینم .. ولی حتما بهش فک میکنم :)
    مرسی از تکمیل پروفایل :)

    منم ۲۳ سالمه :)
    پاسخ:
    خواهش:) .. دیگه جاست فور یو گفتیم درست کنیم اینو:دی
    همه ۲۳ ایااااا:موج مکزیکی

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.