نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۲۱ فروردین ۹۷

سه شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۳۷ ب.ظ

۱. برا خودم کلی پیاده رفتم .. دو سه ساعتی تو پارک نشستم لب فواره اش و درختا رو نگاه کردم .. پیشیا رو نگاه کردم [انقد ذهنم آزاد بود و آرامش داشتم که .. کلی نوشتم و نقاشی کردم] + با شوهری به یه مرحله ای از عرفان رسیدیم دیه:دی

۲. یه هاسکی دیدم آقا تا کمر من بود .. خوشگل و با ابهت [هرچند که جاش تو آپارتمان نیس] + یدونه هاپو ازین پشمکی کوتاه ها دیدم بعد صاحبش واساد جلو نمایشگاه ماشین نگاه کنه .. اینم همینجو جدی انگا که حالیشه واساده بود نگاه میکرد:)) + رامون از سر و کولم میرف .. تخمه رو گرفتم دسم بش نمیدم. . پاشو گذاشته رو پام خودشو میکشه عقب که عه دس من درارتش .. کوتوله فسقلی:دی ♥

۳. آب سیب با تیکه های رنده شده سیب

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۲)

پوچی که اصلا بخشی از زندگیه
من ی روزایی ی عااااالمه کار دارم
ولی فقط وقت تلف می کنماااا
بدیش اینه که اینجوری نیس که بزنم بر طبل بیعاری و از اون اتلاف وقته لذت ببرم
برعکس همش فکرم درگیره که کارام مونده
کلی عذاب وجدان دارم
ولی خو ی روزایی واقعا حس کار مفید نیس
پاسخ:
اره میفمم واقعا .. مثن میبینی نشسم برا اخر هفته کلی برنامه ریختم کلی کار گذاشتم بعد فق کل اونروزو ولو میشم تو گوشی هی ی اپو وا میکنم میبندم 
نه خوشگذرونی ای بوده نه اصاب ارومی
وبلاگای مثبتو اصن برا همی دنبال میکنم که انگیزه بگیرم
چقدر دلم از این روزای بی دغدغه میخواد
خدایی کارمندی از این لحاظ خیلی خوبه که دیگه وقتی میایی خونه دغدغه کار نداری
هرچند دوشواری هم زیاد داره
پاسخ:
دوشواری؟ دوشواری نداریم ک:دی
ولی خو اره خیلی خوبه آدم یه روزاییشو فق برا خودش باشه
دغدغه کاری واقعا ندارم ولی خیلی دلم میخواد زندگیم یکم مفید تر بگذره .. کار زیاد فشار میاره ولی کار زیادی که دوسش داری لاقل باعث میشه احساس پوچی نکنی

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.