نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۲۳ فروردین ۹۷

پنجشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۵۹ ب.ظ

۱. اون حس لذتو از نگاه کردن به چیزای کوچیک تو طبیعتو فک میکنم تو خودم پیدا کردم+ راه میرفتم و از دیدن برگا لذت میبردم و از گلا عکس میگرفتم + یه آهنگ آروم با زیرصدای دریا شنیدم که آرومم کرد +این هاپوئه چقه جیگره:دی کلیک

۲. وبلاگ جدیدمو دوس دارم و از نوشتن توش لذت میبرم 

۳. خوشحالم شوهری از کار جدیدش راضیه

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۳)

خیلــــــــــــــــی. ^_^
پاسخ:
^_^
دست
جیییییغغغغغ
هووووووراااا
مباااارکه وبلاگ جدید
رفتم ی مرور اسکنانه کردم
عااااالی بوووود
دمت جیییییییللللییییز وییییللللیییزززرز پشمال
ی دونه ای
پاسخ:
مرسی مرسی من متعلق به همه شمام:تعظیم جلوی سکو:))
مرسی عزیزم^_^
خیلی دلم میخواد یه وبلاگ خوب و ب درد بخوری بشه^_^
چه هاپوئی!😍😂🐶
پاسخ:
دیدی چق پشمااووووئهههههه؟!:دی

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.