نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۳۰ فروردین ۹۷

جمعه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۶:۱۵ ق.ظ

۱. رفتم پارک تنهایی برا خودم گشت و گذار کنم که چه با برکت شد .. با آقای پیشول یِوری ماکارونی زدیم [کلیک] بعد آفتاب افتاده بود رومون و مارو خوااااب گرفته بود [کلیک] که دیدم آقای پیشول چون یوریه نمتونه پشتش بخارونه .. رفتم پشتشو براش خاروندم کلشو ناز کردم و براش کلاغارو پروندم که نوکش نزنن و کلی حال کرد بعد کلید اسرار شد .. درختای پارکو داشتن هرس میکردن بعد یه لونه پرنده چوبی انداخته بودن دور رفتم ورش داشتم آوردم خونه تمیزش کردم که بدم رامون توش بازی کنه .. بعد ازینا و ازینا دیدم.

۲. خواب عمیق + حموم داغ

۳. Bonding time

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۲)

ازینا و ازینا کجا بودن؟ چه خوشمل بود :)

بعد، *هرس :دی
پاسخ:
نزدیک خونمونه .. من همیشه ازونور میرفتم این سری ازینور رفتم بعد دیدم ای دل غافل ازینا هس:دی
اصلاح شد اصلاح شد. . Abort mission:-"
کلید اسرار :))
پاسخ:
این قسمت: خاروندن پشت پیشول های یوری:دی

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.