نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۱۴ خرداد ۹۷

دوشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۱۳ ب.ظ

۱. رامون داش میرف سر تخت ولو بودم ترسیدم بیفته پاشدم نشسم که ببینمش برگش نگام کرد یهو دسامو بردم بالا گفتم ها .. اونم مث من دساشو برد بالا دهنشو وا کرد .. کلی بش خندیدم:))

۲. No More Pashmal [در حد ذره بینی .. راضیم ازت]

۳. کمدمو مرتب کردم و جینگول مینگولیاتیم که یادم رفته بود گذاشتم دم دست باز استفاده کنم

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۱)

  • مریــــ ـــــم
  • چقد بامزه 
    :))))
    این روزا خواب میتونه گزینه مناسبی باشه
    پاسخ:
    :))
    ای خواهرررر .. خواب همیشه گزینه مناسبیه:دی [اعترافات یک خسه]

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.