نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۲۷ خرداد ۹۷

دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۱۰ ق.ظ

۱. امرو پیاده روی پر و پیمونی داشتم: یدونه ازین کوتوله ها به زووور کیسه خرید مامانشو گرف بعد دو قدم جلوتر خسته شد شپلق گذاشتش کف زمین راهشو کشید رف:دی + یه پیرمردی تو پارک کنارم نشس گف ساعتتون چیه منم مارکشو گفتم نگو منظورش این بود ساعت چنده :دی [ خوب خودمو بعدش از خاک جمع کردم:دی] + آبپاشای پارک بلـــــــند میزد بعد آفتاب ازونورش میخورد تو چشت .. رنگین کمونای خوشگل درس میشد انق رویایی شده بود + ازین که از تنهاییم لذت میبرم راضیم .. ازین که میتونم سه چار ساعت بدون گوشی برم بشینم یه گوشه بافتنی ببافم برا خودم حال میکنم.. ازین که برام آسونه تنهایی کل شهرو پیاده برم خوشم میا .. احساس قدرت میکنم حتی

۲. بازی نصفه شبی با رامون + یه قفس خیلی گنده براش دیدم ولی فلن در دست بررسیه واس خاطر تمیزکاری و ایناش

۳. بستنی کاکایویی:دی

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.