نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۳۰ خرداد ۹۷

چهارشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۵۸ ب.ظ

۱. Bonding time + مرخصی گرفتم امروزو و کل وقتو پیش هم بودیم و خوابیدیم و دل دادیم و قلوه گرفتیم 

۲. کباب کوبیده + پیتزا پپرونی خونگی + بستنی کاکایویی + گیلاس

۳. در عملیات پارک گردی امروز دوتا نیم کت [بچه گربه:دی] ناز کردم که خیلیم یکیشون حسود بود میرفتم سراغ اون یکی میگف اول من تورو دیدم چرا اونو میمالی؟ :دی در عوض اون یکیم تا این ولو میشد بخوابه میومد میشست روش:دی[کلیک ، کلیک] + یه پیشول همزاد شوهری دیدم:)) [کلیک] + رفتم شهر کتاب .. چق این کتابای کودکو دوس دارم خدا .. پر سادگی پرتخیل پر نقاشی .. هرچیزی که دوس دارم تو این کتابای کودکان هس ♥ .. چنتا کتاب خوبم دیدم [کلیک ، کلیک] + امرو برا چن دیقه ایران نبودم ، تهران نبودم ، پشمال نبودم ، حتی روز ـم نبود با اینکه خورشید بود.. یجوری تو خودم بودم که کاملا یه دنیای دیگه بود یهو سرمو بالا اوردم دیدم یجای دیگم .. عجیب بود

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۲)

  • نیــ روانا
  • واو رویا پرداز
    چه باحال
    پاسخ:
    اغما فلسفی:دی
  • نیــ روانا
  • ما را می ترسانی پشمال
    سیر الارض کردی یعنی؟؟!!!:/
    پاسخ:
    نه بابا دیوونه:دی
    ینی تو سرم تو یه دنیای دیگه بودم یهو به خودم اومدم دیدم عه اینجام:دی
    منو چ ب طی الارض؟:دی

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.