نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۱۰ تیر ۹۷

يكشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۳۵ ب.ظ

۱. مرخصی+ رفتم پیش برادر شوهرجان و باهم حرف زدیم و فیلم دیدیم [فیلم lucy رو دیدم خیلی هم موضوع جالبی داشت هم پرهیجان بود و من قشنگ اول فیلم نفس نمی کشیدم انق احساسات داشتم .. بعدشم خیلی فکرمو درگیر کرد و تا شب گیج و منگ بودم ولی خب پایان بهتری ازش انتظار داشتم .. در کل توصیه میکنم]+ رفتم پیش مادرشوهرجان و با خاله دلمه درست کردیم و پدرشوهرجانو دیدم [دلم براش تنگ شده بود .. انق صداش جذابه که نگو .. ماشاالله] + نه میشه واقعا عاشق رامون نشد؟ [ویدئو ، عکس

۲. Bonding time [+یجو میگرده کوچیکارو سوا میکنه انگا توش اسانس ریختن:دی]

۳.امرو ۳۲ نفر ۱۲۱۲ بار وبلاگمو دیدن :O [خسته نباشید میگم به هرکی که اومده همشو خونده:دی]

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۵)

اوهوم قبول دارم :))

اشتباه نکردم ینی :دییییییی پَ تو چقد شیرینکی :)
پاسخ:
هلو هسته جدا اصن:)) .. بیشتر تو پشمالویی شبیهیم تا شیرینکی:دی .. من کجا جناب رامون کاخال کجا:غبطه:اشک گوشه چشم:دی
سلام عزیزم 
ویدیو باز نمیشه خو :دی 
با همسرت فامیلین ؟؟ 
پاسخ:
سلام عزیزم .. عزیزم سلام :شهرام صولتی:دی
باز میشه اقا .. ۶ ثانیس .. اغتشاش نکن بینم:دی
http://bayanbox.ir/info/3890667410169450229/20180701-212333
این لینکه رو باز امتحان کن:دی
نه نیسیم 
فیلمِ lucy عالیه :) من عاشقِ بازیگر زنشم :))

اون رامون لنتی چقد شبیه تو به نظر می‌آد :دی فقط باید یکم پشمالو تر باشه :دی
پاسخ:
خیلی ایدش جالب بود .. من حالا خیلی صدای این اسکارلت جوهانسونو دوس دارم:دی
اخه پسر خلف خودمه:دی .. ببی نیلی خوابیدنش کپی خودمه. . بعد همه مدلا .. طاق باز میخوابه .. ب شکم میخوابه .. ب بغل. .
ی فیلم ازش گرفتم یه ربه دیگه حجمش زیاد بود نذاشتم .. همیجو حوابالو پاشد اومد طبقه بالا بغل دسشوییش دید خسس حال نداره هموجا ولو شد خوابید چ خمیاااازه ای:))
یبارم خوابیده بود یه پاشو داده بود بالا گیر داده بود لبه قفس فک کنم خسگیش دربره:))
ویدئو باز نشد :)
پاسخ:
اینو امتحان کن ببی میشه؟:-؟
http://bayanbox.ir/info/3890667410169450229/20180701-212333

سومی رباته، برا هممون مثل این که اینجوری بوده :))
پاسخ:
هر رباتی بوده دسش درد نکنه امار مارو بالا برد:))
حالا من فک کردم فامیلی چیزی پیدا کرده پیجو همشو خونده:))

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.