نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۱۵ تیر ۹۷

شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۳ ق.ظ

۱. خورشت کرفس + نودالیت قارچ و پنیر

۲. به خودم رسیدم + تو حموم زیر دوش قر دادم + لباس خواب آبیه رو افتتاح کردم و موامو ابر سفیدی بافتم + رفتم جلو آینه قدی خود عوض شدمو نگاه کردم و خودمو دوس داشتم:)

۳. خواب

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۲)

  • چارلی ‎‌‌‌
  • من امشب تنها بودم تو خونه، خواستم نودل درست کنم دیدم نداریم :| و اون موقع بود که فهمیدم کارم تمومه :/ چون بجز نودل هیچی بلد نیستم درست کنم :|
    + خوشبختانه در همون لحظه یخچال نورانی شد و یه ظرف حاوی دلمه از یخچال بیرون اومد و در هوا شناور موند D: منم گرفتمش و نوش جان کردم :))

    پاسخ:
    تن ماهیم آپشن حساب میشه ها در این مواقع:دی
    :)) رو دلمه ها اکلیل جادویی نریخته بود؟:دی. . میگفتی یا حضرت دلمه دست راستت رو سر ما:))
    حالا خوبه دلمه ها پیدا شدن وگرنه خانواده میومد خونه میدید برگ پیچیدی ب خودت صورتتو با واکس خط انداختی داری شکار میکنی:دی
    نودلیت قارچ منم دیروز خوندم ^_^ بدون پنیر :| گورِ پدرشون که می‌گن ضرر داره :|

    بابا جذاااب :)))
    پاسخ:
    چیزای مضر دیگه رو نخوریم:-" پنیر خوبه:-"
    marilyn monroe اصن:-":دی

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.