نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۲۱ تیر ۹۷

پنجشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۸ ب.ظ

۱. باتوجه به این پست چارلی آقو رفتیم کل Anne with an E رو دان کردیم و دیدیم و چقد فیلم چشم نوازیه .. پر طبیعت [من عاشق قسمت پنجم فصل اول شدم:)))] [دقیقا فاز کارتون آنشرلی ـه ولی خو طبیعی تر و گاهی حتی بهتر] + فیلم مسیر سبز رو دیدم [کل خانواده منو با این فیلم میشناسن و هرجای دنیا باشم اینو نشون بده خبرم میکنن ببینم:دی .. انــــقـــــدر که من هربار این فیلمو میبینم به پهنای صورت اشک میریزم و جان کافی ـو دوسش دارم] [رامونو که اولین بار دیدم یاد آقای جینگلز افتادم]

۲. گذروندن روز با برادر شوهرجان و کرت کرت خندیدن:دی [جزو آدماییه که دوس دارم:) .. تولدمون دو روز فاصله داره] [×گرمزو دیدی؟ آبیش:))]

۳. سوغاتی زنعمو جان از فرنگ رسید

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۲)

  • من دلم پاکه ...
  • احسنت....😎✌
    پاسخ:
    ✌✌
  • نیــ روانا
  • عههه راس میگیاااا هعععی میگم چهره رامون چقدر برام آشناااست


    الکی مثلا منم فیلمو دیدم :دی
    پاسخ:
    اینا اصن نسبت فامیلی دارن:))
    مسیر سبزو که شونصد دفه تی وی پخش کرده خواهر من:دی

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.