نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۲۹ تیر ۹۷

جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۵۲ ب.ظ

۱. دئودرانت برگ لیموی سینره رو خیلی دوس دارم .. هی مماخمو میکنم زیر پر و بالم بوی لیموناد میدم:دی

۲. ماکارونی با قارچ و سویا بدون دم کردن [باب دندون خودم] +آب هندونه + شیرانبه

۳. امروز روز پر فیلمی بود: the shape of water [برا من در حد یه فیلم معمولی بود .. نه خیلی خوب نه بد] ، spring summer fall winter and spring [پر منظره های قشنگ و چشم نواز و آرامش ولی برا من در حد متوسط بود] ، the princess and the warrior [من دوران نوجوونیم بخش عمده ایشو پای فیلمای شبکه چهار گذروندم و چق فازشونو دوس داشتم .. اونموقع این فیلم انق برا من با اون همه سانسور عشق تلقی میشد که هنوز یادمه.. دیالوگی که دوس داشتم این بود: من دیشب خوابمونو دیدم .. خواب دیدم باهم خواهر و برادر بودیم ، مادر و پدر بودیم .. ما، تو خواب من، باهم زن و شوهر بودیم]، in the mood for love [فیلم عاشقونه ای بود که حتما توصیه میکنم ، خیلی آسیایی بود و خیلی نزدیک و تازه فهمیدم اون غمزه های توی آهنگو از کی گرفتن .. ماشالا خانومه خیلی جذاب بود به چش خواهری:دی] ، lady bird [فیلم خوبی بود و آخرشو دوس داشتم و از بی پروایی داستانش خوشم میومد]

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۵)

دیوانه ی پارتی بازیتم من :|
پاسخ:
اینجا ضابطه حاکمه خانومم نه رابطه:غبغب:دی
فیلما :دی منم که قراره به لطف اُرکی ببینم همه‌شو :دی مرسی که نظرتو گفتی :دی
پاسخ:
کجایی نیلی ببینی چق سر همی فیلما پوستم خراب شده بقول نیروانا:دی
قابل نداره .. میشه دو تومن چون شما آشنایی سه تومن:دی
  • نیــ روانا
  • به یارو میگن روزی چن ساعت کار میکنی میگه ۲۵ ساعت میگن شبانه روز که ۲۴ ساعته میگه خوب من ی ساعت زودتر بیدار میشم
    الان فکر کنم تو هم چندساعتی زودتر بیدار شدی اگرنه این همه فیلم راحت خوراک یک ماهه :دی

    پیشنهاد: این قدر زود بیدار نشو پوستت خراب میشه :دی
    پاسخ:
    خدا نکشتت:)))
    خو افتادم رو دورش یهو دیگه:)))
    اَی باباااا پ نکتش همین بود .. میگم چرا پوستم خراب شده:))
    عاشقتم :)))
    پاسخ:
    من متعلق به همتونم:))
    همه رو تو یه روز دیدی ؟!
    پاسخ:
    اره دیگه:دی

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.