نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۵ مرداد ۹۷

جمعه, ۵ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۳۷ ب.ظ

۱. خوشالم وقتی زنده ام که طولانی ترین خسوف قرن ۲۱ داره اتفاق میفته. . بعدا برا نوه هام تریف میکنم و بهشون پز میدم (B

۲. انیمیشن کوتاه skhizein ـو دیدم. . چیز خاصی نداشت ولی دوسش داشتم [یاد هولدن افتادم] + بازی ping pong king ـو دان کردم .. آقا چق خوب و challenging ـه در عین minimalistic بودن [برید بازی کنید و مغزتونو ورزش بدید ایهاالناس:دی]

۳. تو تمیزکاری امروز یاد دلژین بودم

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۲)

ماه گرفتگی شروع شد آماده‌ی پز دادن برای آینده شو *-*
پاسخ:
حملــــــــــــــــــه:نعره
پشمال مرسی که هستی :| فکر می‌کردم فقط منم که به بقیه‌ی زوایای ماه‌گرفتگی، نظیرِ پز دادن به آیندگان فکر می‌کنم :|
پاسخ:
ما همه باهم هستیم :ستاد پزدهندگان خسوف مقیم مرکز:دی
اصن چون ما کار دانشمندانه ای از دسمون برنمیا فق میتونیم در همین زمینه ها اقدام کنیم .. روحمان شاد و راهمان پر رهرو:دی

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.