نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۶ مرداد ۹۷

شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۲۵ ب.ظ

۱. رفتم خونه دوس جون سه ساعت و نیم بدون اینکه بفمیم یه ضرب از ته دل خندیدیم و تو ps4 بازی rayman legends رو کردیم .. اصن نفمیدیم کی گذش .. خوش گذش

۲. ناگت میگو پفکی و خوشمزه + سالاد ماکارونی 

۳. خواب شیرین بعد حموم

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۲)

  • چارلی ‌‌‌
  • ریمن عالیه :))) هم گرافیکش، هم کاراکتر‌های خنگِ بامزه‌ش :)))
    بخش فوتبالش رو بازی کردین؟ دو نفره خیلی حال میده اون :) ولی خب من هیچوقت کسی نبود که اونو باهام بازی کنه :| تنهایی بازی میکردم :/

    + اصلا خوب شدین گفتین :) میخواستم تابستون دوباره بازیش کنم، یادم نبود ولی!
    پاسخ:
    اره مخصوصا پرواز کردن هرکدوم:))
    اون سوسکاشو من دوس دارم. . ادم میرسه بهشون ینی جز یا ابالفضل چیز دیگه ای نمتونه بگه:))
    نه فوتبال بازی نکردم .. تنهایی چرا؟ ادرس بده استادیوم اونجا خالی میکنم لیگ ریمن بازی کنیم:))
    هو هو هو :اکلیل جادوگری +:لبخند جوکوند:دی
    ریمن بازی کردیدددد؟ من دیوانه‌شمممم *-* تو کدوم شخصیتو انتخاب کردی؟ *-*
    پاسخ:
    همون خود ریمن:دی .. یبارم اون آبی تپل خنگوله رو برداشتم:دی

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.