نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۱۱ مرداد ۹۷

جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۲۱ ق.ظ

۱. Bonding time + جوج زدیم [تا جایی که جان در بدن داشتم خوردم:دی] [+ راند سوم و چهارمم بریم؟:دی] + شوهری برا گوشیم گلس خرید الا همه رو سه بعدی میبینم قدیم اون گوشه موشه لای حباب بودین:دی + تبلت (B

۲. فیلم sucide squad [ شخصیتاش قابل دنبال کردن بودن و هیجانش خوب بود ولی حسم این بود اخرش یکم ابدوغ خیاری بود و شخصیت ساحره ام کلا نویسنده نوشته بود که جاش خالی نباشه .. تو هر فیلمیم میسازن پای ایران باس وسط باشه دیگه:/] و انیمیشن رابینسون کروزوئه [دوسش داشتم هم آهنگاشو هم داستانشو .. قشنگ بود]

۳. کارت اهدا عضو ثبت نام کردم [کدملیو باید به ۳۴۳۲ پیامک بزنید]

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۲)

لنتی داغون‌تر از منی :)
آخه نمی‌دونم چرا حس می‌کنم یه جا شنیدم زیر 18 سال مجاز نیستن برا این‌کار. به هر حال مرسی :)
پاسخ:
گفتی داغون یاد ماتر تو انیمیشن ماشین ها افتادم:دی
نمدونم والا .. خواهچ:)
باس تو رو آن فالوو اَند بلاک کنم پشمال :| مثِ چی گشنمه :| پستت شده آینه‌ی دقم :|
*می‌گم محدوده‌ سنی نداره داشتنِ کارت اهدای عضو؟
پاسخ:
من خودمم باس خودمو انفالو و بلاک کنم:/:دی .. ینی تو نمیدونی چق در روز به خوراکیا فک میکنم:دی
فک نمیکنم محدوده سنی داشته باشه .. چون یچی برا بعد مرگه دیگه اون موقع اعضا مهمه نه سن

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.