نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۱۲ مرداد ۹۷

جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۵۲ ب.ظ

۱. فیلم interstellar رو دیدم و ۲۰۰ درصد توصیه میکنم ببینید .. اولش اصن مث بقیه فیلمای فضایی نیس .. حوصلت شاید سر بره حتی ولی هرچی فیلم میره جلوتر میبینی چق دقیق یه آدمو توصیف کرده .. فیلم ساکتیه من اولش تو دلم میگفتم چق کم کاری کردن بعد دیدم نه ساکته چون فضاس چون تو فضا صدا نیس .. ینی خیلی خوب همه چیو سرجاش گذاشته بودن .. داستان عالی شخصیتا عالی سکوت عالی پایان عالی .. همه چی به جا بود + فیلم what if it works که یه فیلم کمدی عاشقانه بود ولی واقعا جدی تر از اینا بود و خیلی صمیمی نشون میداد واقعا آدمی که مریضه باید چجوری بهش کمک کرد تا با مشکلش کنار بیاد .. درک منو نسبت به آدما بنظرم بیشتر کرد [یکم مثبت ۱۸ بنظر میرسه ولی نه خیلی .. ولی خو موضوع دردناکم داره ک با کمدیش یکم رقیقش کرده ولی حرف مهمی داره][حتما ام ببینیدش توش پر قر دادن خردادیانه:)) .. اسطوره رقص ایروبیک ایران:))] + فیلم the whole truth ـو دیدم که خوشم اومد و پر twist ـای به جا و ظریف بود و دیدنشو حتما توصیه میکنم ..جنایی و رمزآلود

۲. چی پلت با ماست + سیب زمینی با ترشی بادمجون و سیر + کباب کوبیده خونگی + هندونه

۳. طبق این پست نیروانا  یاد خمیردندون خیلی خوبم افتادم که بهتون بگم .. خمیردندون روز و شب بنسر که من الا بعد تقریبا دو هفته استفاده کاملا حس میکنم بضی لک ـای دندونمو پاک کرده و واقعا حس میکنم خاصیت سفید کنندگیشو

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۱)

  • نیــ روانا
  • من حتما بااااید ببینم اینا رو اولین فرصت
    مرسیو بابت معرفی
    دمت خیلی گرمه عشقی :دی
    پاسخ:
    اره ببین فیلمای قشنگین .. میشه دو تومن:دی .. لهتم:کتلت:دی

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.