نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۱۵ مرداد ۹۷

دوشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۳۳ ب.ظ

۱. سریال 13reasons why رو شروع کردم و فلن که خوب بوده [اهنگ آخر S1 E2 رو دوس داشتم]

۲. فسنجون+ و قیمه! [و خدا قیمه خورندگان را دوست دارد:آرامش درونی با مانترای قیمه:دی]

۳. خواب

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۲)

13 دلیل خوبه... گرچه به نظر من یکم فصل یکش لوس بود و باعث می شه بعضیا حق رو به هنا بدن، درحالیکه بعدتر آدم متوجه میشه هنا یه دختر لوس و خودخواه بوده که خیلیای دیگه هم توی شرایط اون بوده‌ن و جنگیدن و زندگی کردن... به نظر من مهمترین حرف سریال همینه. 

اون آهنگ آخر اپیزود 2 اگه اشتباه نکنم run boy rrun از  woodkid ه. اگه ریتمش تند بود که همینه، اما اگه سلینا گومِس خونده ش اسمش only you ه (میدونم اون آهنگ رو دقیقا اپیزود چند پخش میشه، ولی من دوسش داشتم)
پاسخ:
اینکه باید بیشتر تلاش میکردو قبول دارم .. ولی الا اولای فصل دومشم یهو کلا همه شخصیتارو بنظرم بهم ریختن .. کلا نمیذارن یکی hero یا villain بمونه .. یه بک استوری میزنن براش همه رو خاکستری و یه دست میکنن
اره همی run boy run بود .. دستت درد نکنه^_^
یقینن خدا قیمه خورندگان را دوست دارد *_*
پاسخ:
:holy ring -_-

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.