نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۱۸ مرداد ۹۷

جمعه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۲۸ ق.ظ

۱. Bonding time + امروز عاااااااالی بود.. خواب زیاد .. شوهری زیاد .. هممممه چی زیاد

۲. فیلم 13reasons why رو تموم کردم [S1 E11 آدم قلبش مچاله میشد.. ولی دوسش داشتم] [موضوعش خیلی غم انگیزه ولی لازمه برا جامعه]

۳. پنیر پارمسان خالی خالی+ شیر موز+ تن ماهی+ لوبیا پلو+ سالاد شیرازی

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۳)

  • نیــ روانا
  • مگه فصل دوم هم داره؟
    من همون فصل اول دیدم کلی حالم گرفته شد همش بعضی صحنه ها میومد جلو چشام🙄
    حتی بعدترش کتابشو دانلود کردم ولی دلم نیومد بخونمش 
    پاسخ:
    اره فصل دومشم کامل اومده
    من بدترین صحنش ک تو سرمه خودکشی دخترس .. هرچند چیزای بیشتریم داشت
    فصل دومشو من تازه شروع کردم کلا هرچی فصل یک بود ریخت دور .. ینی ادما رو داره twist شخصیتی میده .. من دوس نداشتم اینکارشو .. ولی خو هنو خیلی جلو نرفتم که نظر قطعی بدم
    کلا موضوعش ناراحت کنندس ولی لازمه واقعا ادم باهاش مواجه شه
    نمخوام :| من باید بدونم تونی داره چه غلطی می‌کنه :|
    پاسخ:
    من دلم پیش هلمت ـه-_-
    شوهری زیاد؟ :)))))))))))))))
    منم دارم می‌بینمش :) قسمت هشتم :|
    پاسخ:
    نه ازون لحاظ:)) .. یک دانه شوهری به مقدار زیاد:))
    بنظرم فصل دومشو نبین .. همو فصل اول باید تمومش میکردن-_-

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.