نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۲۹ مرداد ۹۷

دوشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۳۶ ب.ظ

۱. Bonding time + با شوهری رفتیم پیانو.. هوراااااا! سیب زمینی ویجه:دی + پیتزا VIP [توش جوجه داشت:دی] [- سیب زمینی واس من نوشبابه برا تو + نه واوا:دندون - :))] [-من وااااقعا نمدونم این عشـــــق به غذا از کجا میاد! +:با عشق و لبخند جوکوند مینگرد -قربون چشای خستت بشم من ♥] + درددل کردن با شوهری [از حس ـام بش گفتم]

۲. با خواهری با صداهای داغون آهنگ خوندیم فیت دونفره دادیم برا دوس جون خواهری:)) + اهنگ please کیم عزیزم

۳. شیر موز + آش رشته با کشک فراوون + شیرکاکایو با براونی + پچ پچ ویژه برادر شوهر جان 

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۲)

  • فاطمه باغملکی
  • عهه منم خوراکیی میخامم
    پاسخ:
    خوراکی ولی نمیخواد .. مقاومت میکنه:دی
    من یه جعبه شیرینیه تو یخچال، نمیدونم چیکارش کنم، هر بار میبینم پایه های رژیمم لرزان میشه!
    واقعا با وب تو و این خوراکیات باید چیکار کنم؟ :))
    پاسخ:
    بیا تو اوج از هم جدا شیم .. هنری ام هس:))
    من میگم اصن اقا بیاید منو از خودم جدا کنید .. کسی توجه نمکنه ک:))

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.