نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۲ شهریور ۹۷

جمعه, ۲ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۲۹ ب.ظ

۱. چایی پرتقال با نبات + آش رشته نذری + لوبیا پلو + املت که باهاش دست و پنجتو میخوردی

۲. اپلیکیشن cute wallpapers پر عکس ـای بانمک و خوشگله ^_^ + line webtoon ـو دوباره ریختم و خداروشکر دیگه فیلتر نیس و کلی خودمو تو کمیک غرق کردم [I love yoo]

۳.  رامون قشنگم

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۲)

نه اتفاقا من اصلا شکمو نیستم :))‌ از قد و هیکلم هم مشخصه :/ فسقلی موندم کلا :/
و تازه اسم بیشتر غذاهایی که میگین رو من حتی تلفظ هم نمیتونم بکنم D:

+ خیلی تشکر بابت کمیک‌ها :))
پاسخ:
منم ظاهرم نشون نمده آمـــــا پشت این چهره مظلوم گرگی گرسنس:))
ازین ببعد اعراب بذارم؟:دی

خواهش میشه:دی
چقدر دلم برای اینجا و تمامِ نکاتِ مثبتش تنگ شده بود :))

+ کمیک‌هایی که میخونید رو معرفی کنید ما هم فیض ببریم خب :)
پاسخ:
توام صادق باش بگو اینجا واس غذاهاش میای:دی
اخه من خــــــــــــیلی کمیک میخونم .. ولی اگه بخوام اپلیکیشنی بگم چنتارو بنظرم تو line webtoon  این کمیکا رو بخون:
I love yoo, my giant nerd boyfriend, miss abbot aand the doctor, yumie s cells, lookism, gosu, warning label, smile brush
توی tapastic ـم اینارو بخون:
100 days in europe, something about 30  the other end comics, humor me , mushroom movie, keinani and mo o
باز بری توشون نگاه کنی مخصوصا توی لاین پر کمیک قشنگه:چش قلبی

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.