نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۱۳ مهر ۹۷

شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۷، ۰۵:۰۳ ق.ظ

۱. پوستم خیلی بهتر شده و جای جوشام داره میره و رنگم باز تر شده .. این شد که گفتم بیام روتینمو اینجا ـم بگم:دی .. صب که بیدار میشم صورتمو با صابون T.C.C میشورم بعد اگه پوستم خشک باشه اول یکم bio oil میزنم بعد روش ضد آفتاب Vichy میزنم [که b.b cream داره و ارکیده گفته این برا پوست خوبه:دی] [در مورد ضدآفتاب بگم که اینو خریدم چون سفیده رنگش ولی رو پوست بنظرم کامل نمیخوابه ولی ضدآفتاب prime که میزدم اصن دیگه زیرش bio oil لازم نداش و راحت رو پوست میخوابید ولی مدل رنگیش چون برنزه بود دوس نداشتم .. بنظرم اگه بتونید ضدآفتاب بدون رنگ prime ـو بگیرید و زیرش کانسیلر ضد جوش actipur بزنید خیلی خوب میشه چون من واقعا از اکتیپور راضی بودم ولی چون کانسیلره و ضدآفتاب نداره نگرفتم] .. بعد روز که تموم شد شب اومدم خونه صورتمو باز با همون صابون میشورم میذارم یکم هوا بخوره بعد یه کپسول ویتامین ای رو باز میکنم اول بغل چشامو وسط ابرومو میزنم بعد اضافاتشم میمالم رو بقیه صورت بعد دو دیقه که موند رو جاهایی که جوش دارم یا جای جوشه کرم میموزا میزنم [این کرم بازسازی کنندس که مثن برا بعد لیزر میدن ولی همیجو معمولی بعد اصلاحم اگه میخواید جوش نزنید میتونید ازش استفاده کنید] بعدم میرم میخوابم تا فردا صــــب:دی

۲. ددر با خانواده + کباب بختیاری + کباب لقمه زعفرانی + زیتون پرورده با دونه های انار + ماست موسیر

۳. بارووووووون تا خود صب [با صدای اذان و بوی خاک بارون خورده صب پاشدم ^_^]

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۱)

  • نیــ روانا
  • روتینت چه مفصله
    عکس گرفتم ازش :)

    با این اوصاف پوست من سر پل صراط جلومو می گیره که در حقش اجحاف کردم :دی
    پاسخ:
    مخصوصا اونجاش ک میخوابم تا صب:دی
    منم بضی وقتا بی توجهی که میکنم به پوستم از دس خودم ناراحت میشم چون یه پوست که بیشتر نداریم گنا داره .. بعد نمخوام زود سنم بره بالا:دی

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.