نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۲۰ مهر ۹۷

جمعه, ۲۰ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۴۳ ب.ظ

۱. به خودم رسیدم .. نو مور پشمال که شدم رفتم حموم .. اومدم تمیییییز و خوش بو به کارام رسیدم بعد یه چرت زیر پتوی گرم و نرمم زدم حالم جا اومد

۲. مرغ آب پز و احساس سلامتیش + صبونه پاشدم با ساندویچ ساز و نون تست و پنیر و کره، ساندویچای گرم درست کردم .. چسبید

۳. بالاخره کارای عقب افتادمو سر و سامون دادم

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۲)

چقدر خوب :)
شاید باورت نشه ولی این حسای خوبت به منِ خواننده هم منتقل میشه و حتی خیلی وقتا منم تشویق میشم همین کارا رو انجام بدم :)))))
پاسخ:
خداروشکر واقعا ^_^
من خودمم پستای بقیه رو میخونم که یه کار مثبت کردن پامیشم سریع برنامه میچینم فلان و فلان کنم :دی
دلم ساندویچ خواست :))
پاسخ:
بَخووووور بَخووووور :قورباغه دهن گشاد:دی

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.