نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۲۴ مهر ۹۷

سه شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۵۱ ب.ظ

۱. لاک برق برقی قشنگمو زدم 

۲. زود اومدم خونه یه دل سیر خوابیدم + ماساژ شوهری

۳. کلی متقاضی امرو ازم تریف کردن .. یکیشون گف خانوم شما خیلی با محبتی .. یکیشون قبلا براش کارشو انجام داده بودم امرو اومد گف دیدم سرت شلوغه اومدم بت خسه نباشید بگم.. یه آقای پیری امرو گف خدا خیرت بده دخترم هرچی از خدا میخوای بت بده لطف کردی .. یه متقاضی قدیمیم اومد گف خدا بد نده به دستت فشار نیار .. کلی مورد انرژی مثبت واقع شدم خلاصه

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۱)

  • نیــ روانا
  • خدا واقعا خیرت بده دمت خیلی گرمه
    منم اول همین هفته که رفتم سراغ مدرک واقعا شاهد کارما بودم و خیلی سریعتر از چیزی که فکرشو میکردم کارم ردیف شد
    مطمئن باش ی روزی ی جایی اساسی جواب این همه مسئولیت پذیری رو می گیری:)
    پاسخ:
    مرسییی^_^
    اره واقعا بهش اعتقاد دارم .. بعد اصن ب چشم دیدم وقتی با مردم خوبی اونام بات خوب برخورد میکنن الکی سر چیز بیخود اصابت خورد نمشه .. خود ادم اصابش اروم تره

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.