نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۱۹ آبان ۹۷

شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۵۲ ب.ظ

۱. آاااااااا Bonding time + شوهری برام یه دسبند خوجل خریدههههههه + قر دادن + باهم زولا بازی کردیم [باگ خیلی داره:-"] + [+ برات چیکار کنم؟ - من میبینم که به فکرمی همی کافیه] [+ شد؟ -نه؟ +خاک تو سرت - :)) ] + همه جا بوی عطر شوهریو میده:مماخ + شوهری مهربونم من میبینم که چق حواست بهم هس و این ته قلبمو گرم میکنه .. تو و قلب خوشگلت و مخ ویگول ویگولتو یه دنیا دوس دارم ♥

۲. جاری جان و اون قلمبه مماخ کوچمولوشو یوهو دیدم .. آخه قیافه متعجبتو بخورم من ریزه:دی + با برادرشوهرجان نسکافه و بایکیت زدیم

۳. نعمت سلامتی خیلی خوبه

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.