نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۲۴ مرداد ۹۸

پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۵۸ ب.ظ

۱. اپ any.do رو دان کردم ازیناس که برنامت اینارو توش میزنی [خیلی سریع و راحت و سادس .. می ارزه امتحانش بنظرم]

۲. دسکش خواهری ب دلم نمی نشس ..طرحشو عوض کردم حسم بهتر شد اصن ..حست که خوب باشه بافتنی سریع تر بالا میره [قابل توجه نیلی :دی]

۳. کباب تابه ای با فلفل ریز + چایی وانیل عزیزم با گز 

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۵)

آره من با میل می‌بافم. قلاب هم اگه منظورت اونیه که یه دونه‌ست اونم بلدم اما فقط باهاش جا مدادی درست کردم و لیف! :|

 

ممنون از توضیحات قشنگت. :)) منم همین کارو می‌کنم پس. D:

پاسخ:
اره همون ی دونه ایه:دی .. افرین همون فرمون لیف و جامدادی رو برو جلو بینم چنتا هنر ازت میریزه:دی
خواههههههش :دی ^_^

فقط اون ماشالا به خوزش :دیییی

 

این شال نازکی که می‌گی چقدر باید نازک باشه و بافت خاصی داره؟! یا همین دو زیر دو رو برم جلو؟ :دی

پاسخ:
:دی
ببی تو فک کنم داری با میل میبافی .. من با قلاب میبافم همه چیو [خیلی باهم فرق نداره مهم اینه تو با کدومش راحتی البته]
منظورم شال نازک ازیناس ک عرضش کمه ولی طولش زیاده چن دور میپیچی شل دور گردن 
فقط من اینجوری بافتامو طرحشو انتخاب میکنم که میرم تو یوتیوب به انگلیسی چیزی که میخوام سرچ میکنم اگه طرح و مدل خوب دیدم ک همونو نگا میکنم فیلمشو میبافم اگه اون چیزی ک میخوام پیدا نکردم میرم انواع stitch قلاب بافیو نگا میکنم بعد سعی میکنم باهمون مثن شال و کلاه طراحی کنم
مثن اگه میل بافی میکنی برو سرچ کن how to knite ... 
اگه با قلاب میبافی سرچ کن how to crochet ...
اولش یکم سخته بعد کم کم دستت میاد .. فکرم نکن باس زبانت خوب باشه اگه بفمی خب کمکه ولی چون فیلمه چشمی ام میبینی دستت میاد .. من یبار از ی فیلم اسپانیایی ایتالیایی طور ی شال و کلاه برا ممنی بافتم .. نکته هاشو ک میگف نمیفمیدم خراب میشد ی جاهاییش بعد من انق شکافتم و عوض کردم بافتم تا درست شد .. باس هی تلاش کنی ولی براش اولش ولی لم کار دستت بیاد هر طرحی رو نگا کنی خودت تو سرت میتونی شبیهشو طراحی کنی

چقدر قبول دارم حرفتو. انقدر بهم گفتن شال گردن برا چیته مگه خوزستان سرما هم داره دلمو سیاه کردن :|

ولی مگه من کم میارم؟! :|

می‌بافمش.

پاسخ:
ماشالا ماشالا ماشالا
ماشالا به بافتش ماشالا
ماشالا به شالش ماشالا
ماشالا به خوزش ماشالا
:دی

حالا این شاله رو تموم کردی میتونی ازین شال نازک دکوریا ام ببافی برا وقتایی ک خیلی سرد نی بندازی

دووم بیار مرررررررد تو میتونی:دی

D;

میخواستم چای رو با وانیل دم کنم واقعا =)))))))

پاسخ:
نــــِــــــه:جواد رضویان:دی

یادم باشه دانلود کنم ببینم چجوریه :)

 

چای وانیل هم تا حالا نخوردم باید امتحان کنم :))

پاسخ:
اورین:)

چایی وانیلای نیوشا رو میخورما نری وانیل بریزی تو چایی:دی [البته الان ک گفتمش بنظرم بیا اینو جفتمون امتحان کنیم:دی]

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.