نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۲۹ اسفند ۹۸

جمعه, ۱ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۳۱ ق.ظ

۱. برنامه ریزی برای سال جدید

۲. یه دعوت به چالش داشتم:دی

۳. سوپ رشته خوشمزه 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

*هشت تا لبخند ۹۸ ایه من*

- مامان شدن دوس جونم خیلی خوشحالم کرد و دل تو دلم نیس که نی نی شو ببینم ♥ + مامان شدن جاری کوچیکه با اون نی نی مماخ گندش + مامان شدن دختر خاله جان .. با اینکه هنو نی نی شو ندیدم از نزدیک ولی عاشق لپای تپلشم + مامان شدن ارکیده مهربون با اون نی نی شو خط ریشش:دی ♥

- پسر شیرازی نیروانای مهربون و عزیزمو خیلی دوس دارم و از دیدن فیلماش کلی ذوق کردم و فربون صدقش رفتم ^_^

- قبلا ام کتاب میخوندم ولی بابت این دوران کرونایی خیلی خیلی بیشتر رفتم تو فازش و تازه حس میکنم ژانر مورد علاقمو فهمیدم .. قبلا میدونسم چه کتابایی دوس ندارم ولی نمیدونسم چ کتاباییو دوس دارم

- اون کلاه و گردنی ست که برا خودمو شوهری بافتم و مادر شوهر جان ام یه لباسشو برا شوهری بافت ـو خیلی دوس دارم و نگاشونم میکنم حس خوبی بم میدن:) + دستبندی که برا شوهری طرحشو درست کردم و دادم ساختن با اینکه ساده بود ولی خاص من بود

- اون روز که با شوهری داشتیم میرفتیم پیش خاله و کنسل شد و رفتیم ددر رمانتیک زیر بارونی که مث سیل میومد ♥

- سفرمون به لار و اون بعد از ظهر رویایی لای کلی گل شقایق خوشگل [روبروی کوه :-"]

- سفرمون به شمال و اون جوج ـای چرب و چیل لب دریا [دمپاییام که تو اب داش میرفت و دلیرانه رفتم گرفتمشون:دی] 

- وقتی به مامان کادو تولدش اون گردنبند نباتی ـو دادیم و ذوق تو چشاشو دیدم :)


مرسی از نیروانا و شارمین

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۲)

به به چقدر لبخندات شیرین بودند

خیلی قشنگ نوشتی و کلی حالم خوب شد با خوندنشون

 

+ میشه لینک پستت رو بدی به شارمین؟ کسایی رو که تو چالش شرکت کردند تو همون پست مربوطه لینک کرده

پاسخ:
مرسی عزیزم :)
اره حتما میدم بش

نوروز مبارک:)

پاسخ:
عید شماـم مباررررک :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.