نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۵ شهریور ۹۹

پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۱۴ ق.ظ

۱. امروز خوشگل بودم + دو تا فر تک افتاده زلف کمندم + رژ بنفش ـه بم میاد 

۲. یه ست تو خونه زرافه برا خواهری خریدم خیلی خوشش اومد + برا مامی دوتا بلیز خریدم دوسشون داش + ستاد توجه به مامی 

۳. ماکارونی خوشمزه + ساندویچ سویا با کاهو:دی + چایی زنجبیل

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۳)

به به به پاستا و ماکارونی و کل خانواده ش 😊

پاسخ:
ماکارونی و برادران بجز اصغر:دی

کلا با ماکارونی مخالفم:) چیه میزارین دم میکشه؟ البته قبلا دوست داشتم ولی هرچی پیرتر میشم عادات غذاییم داغون تر میشه:| 

پاستا امتحان کنی خیلی حال میدهD: مخصوصا با پنیر*__*

پاسخ:
من ماکارونی ـو هم دم کرده دوس دارم هم وقتی اب کش میکنم با اب داغ همونجوری دوس دارم بخورم [ولی خو این مدلیشو باس کم درس کنی ک نمونه وگرنه خیلی بد میشه]
کلا هرچی سن میره بالاتر ادم اون حس کنجکاوی و تنوع طلبیش یکم ضعیف تر ممکنه بشه .. ولی شما هنو جا داری ادامه بده:دی
پاستا رو ک نگووووو .. خیلی عشقه .. مخصوصا داغ داغ -_-
من سالاد ماکارونی ام با تن ماهی ک درست میکنم بی نهایت دوس دارم
  • کافه ذهن ☕☕
  • من هم ماکارونی ^_^

    پاسخ:
    زنده باد ماکارونی:دی

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.