نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۱۵ آبان ۹۹

شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۹، ۰۸:۴۸ ب.ظ

۱. Bonding time

۲. Champion شدم

۳. یه عالمه پک استیکر پیدا کردم 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

چالش من در چهار جمله که نیروانای عزیزم دعوتم کرده:

- خانم مهربون و دل نازکی هستم 

- این که ادمای دور و برم که برام عزیزن به چی نیاز دارن برام مهمه و سعی میکنم کاری از دستم برمیاد انجام بدم

- سعی میکنم از حسای بد دور بمونم چون پشمال درونم طاقتشو نداره و اکثرا نفسم دیگه بالا نمیاد و جسمی زمین گیر میشم

- خیلی شکموام و در برابر غذا بی طاقت .. هوس کردن مساوی خوردن:دی

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۱)

  • نیــ روانا
  • دقیقا تصوری که از خوندن وبلاگت در مورد شخصیتت داشتم همینا بود

    و البته عاشق خواب :))

    پاسخ:
    اساسا کل وبلاگم شده همینا:))
    افرییین اونم یه نکته کلیدی بود ک فراموش کردم:))

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.