نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۲ اردیبهشت ۹۶

شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۳۸ ب.ظ

۱. بازی کردن با شوهری [لامبورگینی صورتی خریدیم:دی]

۲. توت فرنگــــــــی :آب دهن :عشق :غش

۳. آزمون استخدامی ثبت نام کردم و منبعاشو با دوس جون جور کردیم

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۲)

  • پوریا نوروزی
  • آی آی آی
    دزدی کار بدیه
    کد تقلب بهتره . مال مردمو نمی خوری . خودکفایی 
    دزدی خوب نیست 
    پاسخ:
    سوال من از شما این است .. آیا کد تقلب خودکفایی است؟ آیا؟آری؟
  • پوریا نوروزی
  • من مازراتی دوست دارم
    البته من با مود می تونم بخرم و کد تقلب :)
    پاسخ:
    تو gta v مازراتی تو خیابون هس میدزدیم:دی .. ولی لامبورگینی نبود دیگه خریدیم

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.