نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۲۰ مرداد ۹۶

جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۵۳ ب.ظ

۱. چنتا بازی بانمک دان کردم [i became a dog, kitty cat island]

۲. جایزه بردم تو یه کمیک .. قراره برا جایزه برام یه آواتار طراحی کنه

۳. جا داره این نکته رو به نعمت مهم دسشویی اختصاص بدم -_-

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۲)

  • مریــــ ـــــم
  • شاید باورت نشه ولی کی از جاهای مورد علاقه ی من دشویی هست
    :|
    پاسخ:
    باورم میشه .. چون خیلی دنج و امنه
    ۳- واقعا دشویی نعمت بزرگیه باید قدر دونست :دی
    ۲- ایول من بهت افتخار میکنم 
    ۱- من در حال حذف بازیام هستم 
    پاسخ:
    واقعااااا .. ینی یک لحظه غفلت یک عمر پشیمانیااا:دی
    مرسی .. از همین تریبون از همه کسایی که پشتم بودن تشکر میکنم:دی
    آفرین خوب میکنی.. منم باس پاک کنم ولی بسوزه پدر اعتیاد .. ینی همش دلم میخواد ی تکون اساسی بدم به روند زندگی ولی هی سرم تو بازیه

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.