نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۱۲ شهریور ۹۶

يكشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۲۱ ب.ظ

۱. رفتم شهرک و کلی چیز مفید یاد گرفتم [ایشالا که نقصیام درست بشه]

۲. رابطه عالی با شوهری [بالاخره فانتزیمو انجام دادیم .. خوب بود ♥]

۳. حس کردم فرد دوست داشته شده ای تو محیط کارم هسم و کلی انرژی مثبت گرفتم 

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۳)

صد کمه من بیشتر میخوام :دی
پاسخ:
۱۰۰ تومن ۱۰۰ تومن جذب کنیم فلن زودتر بیاد .. یهو گنده بخواد بیاد سنگینه میکشه رو زمین طول میکشه جذب شدنش:دی
  • مریــــ ـــــم
  • مورد ۳ عااالیهههه
    پاسخ:
    اره خیلی .. ادم احساس ارامش و انرژی و عشق میکنه 
    دقت کردی شانسکی هوشتی پوشتی همش ی موردمون مشابه از آب درمیاد؟؟
    اینم جزو قوانین جذبه لابد:))
    پاسخ:
    ارههههه .. الا پیجت بودم اتفاقا .. گفتم عه اونورم مث ک همینه:دی
    بیا میخوای فردا بنویسیم صد میلیون بردیم بینیم جذب میشه یا نه:دی

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.