نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۱۷ شهریور ۹۶

جمعه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۴۷ ب.ظ

۱. طاقچه رو دان کردم و اولین چیزی که خوندم پستچی از چیستا یثربی بود و عالی بود .. ینی تک تک صفه هاشو خوندم زار زدم .. انق که پر احساس بود + انیمیشن sing هم دیدم و قشنگ بود 

۲. یه قیمه پختم انگشتاشونم خوردن [قیمه اولم بودااا] .. به قول شوهری دارم کدبانو میشم دیه ^_^

۳. چنتا اپ بازی از گوشیم پاک کردم و سعی کردم امروز اگه کار مفیدی هم نمکنم حداقل کارای بیخودی ـم نکنم

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۴)

درست مث این میمونه که شرط ازدواج بهاره نماز اول وقته
آخه با اون همه کاشت و داشت و پروتز و .... مگه آب به پوستش میرسه که وضو بگیره
خاله زنکی هم حال میده ها :دی
پاسخ:
واه واه واه اره:))
اره خیلی:)) .. فردا سبزی میگیرم توام النگواتو دستت کن بیا میشینیم در پست سبزی پاک میکنیم زیراب همشونو میزنیم:))
والا تو ذهن من که حاج علی شون ی آقاهه ریشوی شلخته کثیف هس زشتم هس اصن موندم این چیستا کشته مرده چی چیشه :)))
پاسخ:
من کل داستان ی جوون ازینا که خوشگلن بوی شهادتم میدن تصور کردم بعد که تموم شد به زندگی ممولی برگشتم حدس میزنم یچی مث همونی که تو گفتی باشه:دی
بعد اصن همش تو سرم سر و وضع و سبک زندگی چیستا رو نگاه میکنم میگم چجو با فاز حاج علی جور درمیاد اصن:دی
انق دلم میخواد بدونم این حاج علی کیه که چیستا باهاش پدرمونو (اشکمونو) درآورده اساسی :)))
به به لیدی کدبانو آورین آورین
پاسخ:
من میترسم ببینمش اون تصویر قشنگی که تو داستانش ساخته تو سرم بهم بخوره:دی .. دوس دارم همونجو ک اون میبینتش ببینمش
کدبانو نگو بگو یه گوله کمالات:)) 
احسنتم


+ عیدتان مبارک
پاسخ:
مرسی .. عید شمام مبارک

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.