نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۲۰ شهریور ۹۶

سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۱۶ ق.ظ

۱. رابطه عالی با شوهری + ناهار + کوکاکولا دسه جمعی

۲. روغن بادوم:دی

۳. خاروندن شپشکم ♥

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۳)

موها رو نرم و خوش حالت و براق و عااالی میکنه
البته موهای من خشک و فره
اگر دماغمو بگیرم در حد همون لوسیون موی لورآل ازش  راضی ام:))
پاسخ:
بابا ایول کوه خاصیت:دی
  • مریــــ ـــــم
  • مگه داری خوشمزه تر از کوکاکولا؟؟
    شپشکم چیه؟
    پاسخ:
    دوغ:-"
    لقبی ـه که دادم 
    روغن بادوم؟؟
    من چند وقته روغن بادوم تلخ میزنم به موهام
    خداییش بوش خیلی ناجوره ولی به اثربخشیش می ارزه و بعدش موهامو خعلی دوس دارم 💜
    پاسخ:
    اره من برا پوست گرفتم نمیدونسم به موها ـم خوب میشه .. این که من گرفتم ولی انچنان بویی نداره
    موارو براق میکنه؟
    خدا برات نگهشون داره خو♥

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.