نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۲ مهر ۹۶

يكشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۰۰ ب.ظ

۱. دکور میز دوس جونو متحول کردیم و کاربردی تر شد

۲. ذوق یه بچه کوچولو وقتی براش یه دفترچه خریده بودن [دلش میخواس هممون ببینیم دفتر گرفته]

۳. کراکوف گرف شوهری

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۴)

  • مریــــ ـــــم
  • دهنم اب افتاذ
    :|
    پاسخ:
    ایجونم:دی میخرم برات:))
  • مریــــ ـــــم
  • کراکوف چیه دیگه
    :|
    خوردنیه؟
    پاسخ:
    ااره .. اونم چ خوردنی ایییییی:غش
    یجو سوسیسه منتها داخلش پنیریه .. بعد مثن با ی نصفش کامل ادم سیر میشه انق پر ملاته
    والا
    زندگی باحاله خو
    باید ازش لذت برد شدید
    اتفاقا عزیز دلم میشه با ما  کلی خاطره ساخت
    اون آدم اشتباه کرده
    اشکال اینجاس که اونقدر ما خاطره سازیم که ثانیه بی خاطره باقی نمیزاریم :دی
    حماسه سازیم اصن :))

    پاسخ:
    بعله بعلع .. انفجار ما انقلاب نوره اصن:))
    نازی کوچولو
    ما هم با همین چیزای کوچیک ذوق میکردیما
    چه بر سر ما آمده خوب؟
    هر چند من هنوزم با همه چی ذوق میکنم و لقب فخیمه "ندید بدید" رو یدک میکشم :))
    پاسخ:
    من ک اصن با لقبایی ک میدن مشکل ندارم:دی
    یبار یکی بم گف تو ب درد عاشقی نمخوری باهمه چی ذوق میکنی عه همه چی خوشت میا .. نمشه بات خاطره خاص ساخ .. ناراحت شدما ولی گفتم مهم اینع من خودم تو دلم با خیلی چیزا حال میکنمو خوشال میشم و از این پشمالی ک هسم راضیم

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.