نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۵ مهر ۹۶

چهارشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۴۸ ب.ظ

۱. کادو سورپرایزی جلوجلوی ـه شوهری برا تولدم!^_^ [هندست بلوتوث گوشی] [sosis] [چق من دوستت دارم خو.. چق به فکر منی تو اخه .. چق حواست به منه اخه.. چق میدونی چی لازم دارم اخه .. چــــــــق؟!♥]

۲. دکور میز کارمو عوض کردم و همچی دلباااااز شد + مدیریت گف پشمال کارت خیلی عالیه و گندای دونفر قبلو کلا جم کردی و بم پاداش داد :ذوووق

۳. همکار جان برامون نذری آورد عدس پلو .. خیلیم چسبید [جون به امام حسین] + یه کیف اوجلم خریدم برا خودم

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۲)

واو چه باحال

هپت٫ هپت

پاسخ:
مرسییی^_^
تولدت پیشاپیش مبارک :٭
کی هس حالا؟
پاسخ:
مرسییییی:*
هفتمه ^_^

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.