نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۴ آذر ۹۶

شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۴۸ ب.ظ

۱. بازی کردن با شوهری + دور دور کردن توی شب + گوپس گوپس کردن با ماشین و جلف بازی دراوردن [+ چی شده؟ کمرت وا شده! رفتم پایین چیزی خوردی؟] + hand xs

۲. چایی داغ زیر پتوی گرم توی هوای سرد [نایت ـو دیدم دوباره]

۳. از ضدآفتاب جدیدم راضیم [هم رنگش خوبه هم رو پوست خوب میخوابه هم ک خاصیت ضد چروک و جوون کننده داره][ضد آفتاب prime]

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۴)

  • نیــ روانا
  • چه باحال
    حتما :) و ممنون زیاد
    پاسخ:
    خواهش♥
  • یه خانوم گل ***
  • :)))
    پاسخ:
    :)
  • نیــ روانا
  • من ضد آفتاب درمدن ایوروشه استفاده میکنم اونم سه کاره س و عالی
    ولی واجب شد اینم امتحان کنم
    پاسخ:
    اونم من تست میکنم این تموم شد
    روغن bio oil بگیر مث ابه چرب نی .. زیر کرمات بزن هم لک اینا از بین میبره هم نرم میکنه هم کرمات راحت تر میخوابه هم کلا برا پوست خوبه الا فصل سردم هس پوست ادم خشک میشه 
    بعد اینو زدی روش حالا هر کرمی یا ضد افتابتو بزن بعد برو حال کن .. همچی پوست ادم باش حرف میزنه هاااا
  • مریــــ ـــــم
  • اخ دومیه چقد خوبههه
    پاسخ:
    اره واقعا .. من اصن سرمارو دوس دارم واس همین کارا

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.