نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۲۸ دی ۹۶

پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۵۷ ب.ظ

۱. Bonding time [دوستت دارم شوهری ♥]

۲. برای مرحله دوم مصاحبه کاری بهم زنگ زدن ^_^ [خدایا خیلی شکرت] + ددی از خوشحالی داش میفتاد

۳. حموم آب داااغ بعد یه روز پر کار 

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۲)

  • نیــ روانا
  • آخ جون شیرینی استخدام افتادیم :))
    مبارکهــــــ
    پاسخ:
    والا من از خدامه شیرینی بیفتین:دی
    هنو فلن ولی صد در صد نی .. دعا کنید ایشالا شیرینی ـم میدیم:دی
    یعنی ایول به شما، مگه میشه هر روز پست میذارید!! چه نظمی. حتما توی زندگیتون موفق هستید و خواهید شد.
    پاسخ:
    ممنون:) .. خب برا خودم واجبش کردم که نکته های مثبت هرروزمو ثبت کنم حتما 
    ایشالا هم من هم شما هم همه:)

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.