نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۱۷ اسفند ۹۶

جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۶، ۰۴:۴۶ ق.ظ

۱. Bonding time+ موچیزیسیون:دی

۲. کارای متقاضیو تموم کردم رسیدشم دادم دیدم باز واساده. . چن مین گذش اومد گف دستت درد نکنه خیلی زحمت کشیدیو فلان بم پول داد .. هرچی گفتم نه بابا وظیفم بود گف نه من خودم راضیم ^_^

۳. دبل چیزبرگر زدیم با خواهرجان با کد تخفیف مفت افتاد یوهو ذوق مرگ شدیم:دی + صبت کردن با همه مامانا و تبریک گفتن بهشون + چایی وانیل و خودشیرینی:دی

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۱)

  • نیــ روانا
  • دمت گرم پشمال
    واقعا کارت درسته
    وظیفه شناس
    دلسوز
    مسئولیت پذیر
    خداوند امثال تو رو زیاد کنه
    به خدا من خودمم کارمند اداره آموزش کل یک دانشگاه بزرگ بودم با کلی کار روزانه قبلا
    همه سعیمو می کردم کارا زود و خوب پیش بره
    ولی این مدت هر جا که کار داشتم از تحصیلات تکمیلی دانشگاه محل تحصیل تا سازمان برای ارتقا و ... همه بپیچون و از زیر کار در رو از آب در اومدن و من هعععییی دادم در اومده که آه ای کارمااا این حق من نیس واقعا ؛ دی
    پاسخ:
    واویلااااا ..من و اینهمه خوشبختی محاله:دی :عرق خجالت
    منم دقیقا انقد تو دانشگاه سر کارای مهمانی و فارغ التحصیلی اذیتم کردن همون روز اول که رفتم سر این کار گفتم پشمال حلالت نمیکنم اگه مردمو اذیت کنی و واقعا  م لذت میبرم از کار کردن با مردم .. واقعا میفمم کارت گیر باشه ینی جی
    من خب تلاشای روزانتو تو این وبلاگت تا یه حدی میبینم واقعا میبینم با علاقه کارتو داری انجام میدی نه از سر باز کردنی .. شاید کارما قراره تو یه بعد دیگه نتیجه کارای خوبتو نشون بده .. مثن یهو ببینیم اوردنت دورهمی دارن به عنوان بهترین شخصیت تو یه رشته ای که موردعلاقته باهات مصاحبه میکنن .. بعد تو میگی اره. . جواب دلسوزیامو گرفتم:)
    ولی واقعا ایشالا که ادمای گره انداز از تو کارت حذف شن و ب پست ادمای خوب بیفتی ♥

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.