نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۱۴ فروردین ۹۷

سه شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۵۰ ب.ظ

۱. خــــب امرو با دوس جونیا رفتیم خرید و تا جایی که جان در بدن داشتیم کارت کشیدیم:دی .. یه انگشتر نقره خوشگل برا مادر جان خریدم [لحظه ای غفلت کنه بلندش کردم:))] .. یه کیف برا مادر شوهر جان .. یه پیرهن برا پدر شوهر جان .. بــــــعـــــــد حالا بخش ویژه شوهری جان عزیزدلم: براش یه تی شرت و یه شلوار کتون و یه دس بند چرم [که به ساعتش میومد] خریدم.. برا خودمم یه ست پیژامه خریدم دلبـــــاز ،جای همتون خالیه توش:))

۲. عدس پلو خوجمزه + شربت دونه شربتی با خاکشیر خنک + قهوه با خامه

۳. خوشحالم .. خیلی^_^

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۶)

اصلا خرید حتی شنیدن تعریفشم انرژی می‌ده لامصب : دی
جای من تو ست پیژامه دلباز زنبیل بزار کسی اشغالش نکنه :)))
پاسخ:
خــــــــیلی:دی .. من الا عه دیشبه هر پن مین یبار میام همی پست خودمو میخونم:دی
برات بالای مجلس صندلی میذارم اصن عزیزم:)))
  • مریــــ ـــــم
  • نهنگ زبون نفهم توور یاد گوساله زبون نفهم انداخته بود
    :دی
    پاسخ:
    احتمالا:))
  • مریــــ ـــــم
  • واااااای عااالی بود کلیپه
    دیده بودمش ها
    قبلنا

    پاسخ:
    من اصن خیلی عاشق این کلیپم:))
    اره قدیمیه .. مال اوایل اشنایی من بود این ولی اصن ادمو داغون میکنه هنوزم:))
    ماشالا ماشالا :دی
    منم اولاش این مدلی بودم :|
    الان بد شدم :|

    همینجوری بمون عروس خوب :)*
    پاسخ:
    راه های رسیدن به خدا زیاده :مارمولک:دی .. خورد خورد براشون شروع کن ایشالا دستت به زیادم میره:)
    چش چش:سرخ و سفید شدن
    چه عروس خوبی :))
    من همچین چیزی در خودم نمیبینم :|
    پاسخ:
    ماااااه .. یه دسته گل:تعریف از خود:دی
    دیگه خو به رابطتون بستگی داره .. به مادر شوهرم بستگی داره خو:دی ولی کلا یه درصدایی خودشیرینیم دارم من:))
    ۱. برای خانواده شوهرم خرید میکنی؟ :|
    ۳. خدا رو شکر بسی :)
    پاسخ:
    اره خو دوسشون دارم براشون کادو میگیرم دیه:)
    خدا رو شکر واقعا:)

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.