نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۲۴ اردیبهشت ۹۷

دوشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۳۰ ب.ظ

۱. دو ساعت پیاده روی کردم تا محل کار شوهری و یه ساعتشو به هیچی فک نکردم و تو لحظه زندگی کردم با مغزی خالی از هر فکر و دغدغه ای و عالی بود [آسمون ابری بود و میزان آفتاب دقیقا بر وفق مراد من + درختا تو باد تکون میخوردن و من لذت میبردم از برگاشون که مث سکه های برق برقی تو باد تکون میخورد و خش خش صدا میداد و بوی دار و درخت و چمن بود که میپیچید تو هوا + هی میخواستم از درختا توت بچینم که قدم نمیرسید و اون پایینیا رو همه خورده بودن بعد من هی به شوهری پیام میدادم ناله میکردم که آره تو که دکل برق منی برا من توت نچینی چه فایده؟ که ناگهان پشمال بود و درخت شاتوتی بود پر و شاخه هایی همه پایین و چنین بود که خداوند همچنان پشمال را دوست میدارد:دی]

۲. قوی شدم:پش بازو

۳. خونه زندگیو رسیدم جم و جور کنم و شام کباب کوبیده خوشمزه بذارم

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۳)

  • ✣یگانـღـه✢ jb
  • :)چه اتفاقای خوبی همیشه شادباشید
    پاسخ:
    مرسی:) شما ـم هرروزتون پر اتفاقای خوب:)
  • چارلی ‎‌‌‌
  • پیش خدا سفارش ما رو هم بکنید :) پشمال‌ها مستجاب‌ الدعوه هستن D:
    پاسخ:
    دعا میدم دعا میگیرمااا:دی. . شما ـم منو دعا کنید:دی
    الهی الچارلی:دی
    خداوند پشمال را دوست میدارد :))
    پاسخ:
    قال خودش:))

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.