نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۹ خرداد ۹۷

پنجشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۵۷ ق.ظ

۱. وسط پارک نشسه بودم بعد یه باد با ابهتی شروع کرد درختای بلـــــــند قد یه ساختمونو تا کمر خم کردن .. برگا خش حش صدا میدادن ملوم نبود صدا برگاس یا صدای آب فواره .. مث فیلم تخیلیا شده بود از ی سمت باد میومد کل درختا رو دور میزد و از بالا برگا میریخت و آسمون تاریک شده بود بعد یهو شر شر شر بارون شروع کرد و من وسطش نشسم و خیــــس شدم + چرق چرق صدای شکسته شدن درختا رو شنیدم [خیلی حس عجیبی بود .. دوسش داشتم]

۲. قردادمونو امضا کردیم

۳. بافتنی شوهری

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۱)

  • نیــ روانا
  • بابا تودیگه کی هستی
    طوفان زده درختا رو شکسته کشته و زخمی داشته خرابی به بار آورده 
    اونوقت تو‌ زدی تو کار فیلم تخیلی و حس خوب؟؟؟
    جل الخالق
    دمت گرم وژدانی
    پاسخ:
    آرنولد هسم ۳ ساله از تهران:دی
    من واااااقعا دوس داشتم اون موقعیتو .. ابهتش گرفته بودم

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.